Ing. Helena Kolářová, M.S.
konzultant ve stavebnictví s mezinárodní praxí
Působím v oblasti poradenství při řízení projektů ve stavebnictví. Řízení a audit stavebních projektů, zejména projektů v oblasti dopravní infrastruktury a Public Private Partnership (PPP). Vytváření podnikové strategie, komerční aktivity – výběrová řízení, harmonizace vztahu s klienty (Clients Relationship Management, CRM) a projektové programové aktivity.
Mám sedmiletou zkušenost se zahraničními projekty infrastruktury (Spojené Arabské Emiráty, Anglie, Francie a Japonsko). Provádím srovnávací studie ocenění mezinárodní dálniční sítě s českou. Překládám anotace článků do odborného časopisu pro úspory energie a kvalitu vnitřního prostředí budov, Tepelná Ochrana Budov. Přednáším na vysokoškolských seminářích (University of New York in Prague, UNYP) o etickém a strategickém kodexu zemí blízkého východu. Jsem držitelkou mezinárodně platného osvědčení Autorizovaný stavební inženýr (Chartered Engineer, Member of Institution of Civil Engineers, CEng MICE), poradkyní britské komory stavebních inženýrů v České Republice (Institution of Civil Engineers, Czech Republic, ICE CR) a v Dubaji (Institution of Civil Engineers, UAE, ICE UAE). Reference:
Dubajské Metro – na pilotním projektu kolejové dopravy v Perském zálivu jsem začala pracovat v roce 2004 ještě v Anglii, kdy byl projekt ve fázi výběrového řízení. Zakázku zadala dubajská společnost správy komunikací japonsko-turecké JV a ta pak anglické projekční kanceláři Capita Symonds. Do Spojených Arabských Emirátů nás tenkrát přijelo pouze pět – projektový ředitel, tři projektanti viaduktů, infrastruktury a geodézie. Já sama jsem v té době dohlížela na sestavení projektového harmonogramu, kontrolovala odevzdání projektových "balíčků" a sledovala prostavěnost zakázky na staveništi. Tento miniaturní tým se za dva roky rozrostl na gigantických 200 projektantů v Emirátech a 200 projektantů v zahraničí – v Evropě, Asii ale také specializovaných týmů například v Kanadě. Průběh projektu nebyl zcela idylický, protože v roce 2006 nás zastihla velká změna – původní projektant metra byl ze strategických důvodů nahrazen novým projektantem s třicetiletou místní působností a gigantickým portfoliem, WS Atkins. Investiční záměr 14 miliard AED byl po pěti letech překročen o 75%. Měla jsem tu možnost stát se součástí společnosti WS Atkins a projektu dubajského metra, jež se i přes strategické a investiční komplikace rozjelo k magickému datu 09-09-09. Členství: Autorizovaný stavební inženýr (CEng MICE) britskou komorou (ICE), Londýn Místo: Praha ~ Působnost: Česká republika, Evropa Kategorie: Stavebnictví |
7622x
Odporuje tato prezentace pravidlům tohoto portálu, dobrým mravům nebo zákonům České republiky? Oznamte nám to: zde.
Co by Vás ješte tak asi mohlo zajímat?
Co by Vás ješte tak asi mohlo zajímat?
Budujte své jméno
Anketa
Vybrané finanční
a manažerské okruhy
a manažerské okruhy
Ekonomická přidaná hodnota ¦
Tržní přidaná hodnota ¦
Akciová společnost ¦
Zrušení, likvidace, zánik společnosti ¦
RACI (RASCI) model ¦
Balanced ScoreCard ¦
Customer Relationship Management (CRM) ¦
Opce - prodejní (put) opce ¦
Opce - delta ¦
Collateralized Loan Obligation (CLO) ¦
Interest Rate Cap (IRC)
Doporučené www stránky