Středoevropské centrum pro finance a management


nejprve nám dovolte poděkovat za Vaši přízeň a zájem o obsah těchto stránek. Vaší návštěvy si vážíme a doufáme, že se Vám daří zde nalézt, co hledáte.

Nacházíte se na stránkách, jejichž cílem je nejen poskytovat zdroje a odpovědi na otázky v oblasti financí, managementu a businessu, ale také zkracovat vzdálenosti mezi vznikem problému v hospodářské realitě a jeho řešením. První část předešlé věty je především na nás, na Středoevropském centru pro finance a management, druhá část představuje příležitosti především pro Vás.

Naše stránky jsou primárně zaměřeny na publikum manažerů českých a slovenských firem, kteří hledají na našem portálu odpovědi na své otázky. Manažeři navštěvují naše stránky z důvodu sebevzdělávání, hledání fungujícího řešení nebo třeba i ze zvědavosti, a to může být k užitku právě pro Vás.

Oddíl nazvaný katalog odborníků, konzultantů a profesionálů nabízí manažerům představení zkušených, vysoce vzdělaných a praxí ostřílených expertů z různých oborů a odvětví hospodářského života. Hlavním účelem katalogu je poskytnutí prostoru pro Vaše zviditelnění.

Public relations, nebo jinými slovy osobní prestiž či renomé, je pro úspěšného odborníka, konzultanta a profesionála důležitá součást osobního profilu, kterou nelze vybudovat během dne, týdne ani měsíce. Budování veřejného povědomí je časově a v konečném výsledku i finančně nákladná záležitost, jejíž důležitost je zatím v České republice relativně podceňována.

Jak potvrzují osobní zkušenosti našich členů, kteří měli možnost v zahraničí pobývat, se začleňováním do evropských struktur lze očekávat, že osobní profesní image a kredibilita budou nabývat postupně na významu.

Není-li Vám Vaše renomé lhostejné, rádi zvážíme možnost Vaší prezentace na našem servru.


Středoevropské centrum pro finance a management (SCFM)
Svět plný ověřené vzdělanosti

Komu je nabídka určena?

Zveřejnění osobního profilu, nebo lépe řečeno osobní prezentace, v katalogu odborníků, konzultantů a profesionálů je koncipováno jako prostor pro zveřejnění osobní "vizitky", která má sloužit k tomu, aby se o Vás svět dozvěděl, aby se Vaše jméno dostalo do podvědomí důležitých osobností, které Vaši známost mohou v budoucnu využít ku prospěchu obou stran. Prostor nabízíme osobám s vysokým stupněm vzdělání, s nadprůměrnými pracovními výsledky a s mimořádnými dovednostmi a úspěchy.

Minimální požadavky:

  • Vysokoškolské vzdělání
  • Praxe v oboru

Doporučené charakteristiky:

  • Zahraniční pracovní poměr, stáž, internship
  • Dlouholetá praxe s doložitelnými výsledky
  • Postgraduální stupeň vzdělání (MBA, PhD., MSE, apod.)
  • Profesní certifikace (ACCA, CPA, CFA, atd.)
  • Publikační činnost
  • Mimořádné osobní výsledky nebo aktivity
  • Členství v profesních organizacích (Komora auditorů, Komora daňových poradců, apod.)

Splňujete-li některou z výše uvedených charakteristik, velmi nás potěší, pokud s Vámi budeme moci spolupracovat. Máte-li jakékoliv otázky, rádi poskytneme odpovědi.

Platí se za prezentaci v katalogu odborníků, konzultantů a profesionálů?

Zveřejnění Vaší prezentace na tomto portálu je zpoplatněno. Změny ve Vaší prezentaci a její administrace jsou zdarma. Z registrace pro Vás nevyplývají žádné budoucí závazky. Prezentaci lze z katalogu odborníků kdykoliv bez udání důvodu odstranit. Jak vidíte, nabízíme pouze samé výhody.

Mám otázku, ale nevidím zde odpověď...

Doporučujeme shlédnout následující dvě stránky:

Registrace v katalogu konzultantů, odborníků a profesionálů
Často kladené otázky - Frequently Asked Questions (FAQ)


Na těchtou dvou stránkách se dozvíte mnoho detailů o výhodách a způsobu prezentace v katalogu odborníků, konzultantů a profesionálů na portálu www.finance-management.cz.

Pokud na uvedených dvou stránkách nenajdete odpověď na Vaši otázku, neváhejte se na nás obrátit emailem nebo telefonicky, rádi Vám zodpovíme jakékoliv dotazy. Rozhodnutí o zveřejnění Vaší prezentace je jen na Vás a naším cílem je, aby tato zkušenost byla pro Vás pouze pozitivní a žádná jiná.

Co mám tedy udělat?

Pokud Vás naše nabídka zaujala, informace o postupu a podmínkách registrace najdete na stránce informující o registraci (viz. odkaz výše). V případě dotazů nás můžete kontaktovat prostřednictvím našeho kontaktního formuláře (odkaz Kontakt v hlavním menu) nebo elektronickou poštou či telefonicky (odkaz O nás -> Kontaktní údaje v hlavním menu).

Co by Vás ješte tak asi mohlo zajímat?
Co by Vás ješte tak asi mohlo zajímat?

Podmínky provozu | © Copyright 2005-2012 Středoevropské centrum pro finance a management | Mapa stránek
Budujte své jméno
Středoevropské centrum pro finance a management - Svět oveřené vzdělanosti - Klikňete zde a dozvíte se více
Anketa
Nejčtenější pojmy
z financí a managementu
SWOT analýza SWOT je typ strategické analýzy stavu firmy, podniku či orga...
(Přečteno: 142011x)
Zrušení, likvidace, zánik společnosti Zrušení a zánik společnosti se řídí v České republice zákonem 51...
(Přečteno: 127334x)
Definice cíle SMART (Project Management) SMART je souhrn pravidel, která pomáhají především v r...
(Přečteno: 104889x)
Giniho koeficient Giniho koeficient, sestrojený italským statistikem Coradem Gini v r...
(Přečteno: 73596x)
Lorenzova křivka Lorenzova křivka, nebo anglicky Lorenz Curve (LC), je grafické znáz...
(Přečteno: 73560x)
Doporučené www stránky

Nejsledovanější knihy
Ekonomie
Holman Robert
(Sledovanost: 171)
Introduction to Financial Accounting
Charles T. Horngren, Gary L. Sundem, John A. Elliott, Donna Philbrick
(Sledovanost: 164)
Marketing
Boučková Jana, a kol.
(Sledovanost: 164)
Corporate Finance
Stephen A. Ross, Randolph W Westerfield, Jeffrey Jaffe
(Sledovanost: 158)
(Sledovanost: 158)
Vybrané finanční
a manažerské okruhy
aneb
Co ještě možná neznáte?
.