Středoevropské centrum pro finance a management

<< předchozí stránka další stránka >>
Ciaran Walsh: Key Management Ratios: Master the Management Metrics that Drive and Control Your Business
Knihu hodnotím pozitivně a doporučuji ke koupi 76% z Vás
doporučuje
Knihu hodnotím negativně a nedoporučuji ke koupi 24% z Vás
nedoporučuje
(celkem hlasů: 157)

Key Management Ratios: Master the Management Metrics that Drive and Control Your Business

Autor: Ciaran Walsh
Popis nebo abstrakt: Business ratios are the guiding stars by which you steer your company's course; they provide your targets and your standards; they direct you towards the best long-term strategies as well as the smartest short-term solutions. You can't afford to leave them to the accountants. In Key Management Ratios, Third Edition, top financial educator Cieran Walsh teaches you everything you need to knowabout ratios to manage your business far more effectively. This book's thoroughly updated coverage includes: financial statements, balance sheets, and P&Ls; measures and drivers of operating performance; corporate liquidity, financial strength, and cash flow; determinants of corporate value; cost,volume, and price relationships; investment ratios, acquisition analysis, and Shareholder Value-Added (SVA). Simply put, Cieran Walsh enables you to link your company's financial fundamentals to its day-to-day operations--so you can make smarter decisions based on better information.
Vydání: 3.
Datum vydání: 7/2004
Počet stran: 400
Orientační cena: 625 Kc
ISBN: 02-7366-345-3
Vydavatel: Financial Times Prentice Hall
Více informací: www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0273663453
K. Havlíček, M. Kašík: Marketingové řízení malých a středních podniků
Knihu hodnotím pozitivně a doporučuji ke koupi 80% z Vás
doporučuje
Knihu hodnotím negativně a nedoporučuji ke koupi 20% z Vás
nedoporučuje
(celkem hlasů: 158)

Marketingové řízení malých a středních podniků

Autor: K. Havlíček, M. Kašík
Popis nebo abstrakt: Nový svazek edice "Malé a střední podnikání" ukazuje možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední podnik působící v oblasti výroby.
Vydání: 1.
Datum vydání: 2004
Počet stran: 172
Orientační cena: 260 Kc
ISBN: 80-7261-120-8
Vydavatel: Management Press
Více informací: www.mgmtpress.cz/kniha.php?id=197
Jaromír Veber a kol.: Management
Knihu hodnotím pozitivně a doporučuji ke koupi 77% z Vás
doporučuje
Knihu hodnotím negativně a nedoporučuji ke koupi 23% z Vás
nedoporučuje
(celkem hlasů: 155)

Management

Autor: Jaromír Veber a kol.
Popis nebo abstrakt: Obsáhlé dílo přináší celistvý pohled na tradiční témata managementu a zároveň citlivě zachycuje témata nová - nové přístupy, nové myšlenkové výboje, názory a zkušenosti, které jsou relevantní pro další rozvoj jak teorie, tak i praxe managementu. Kniha je nejen první komplexní domácí vysokoškolskou učebnicí managementu, ale je zpracována i vzhledem k potřebám pracovníků praxe a jejich dalšího kvalifikačního rozvoje (podnikových manažerů, manažerů neziskových organizací, vedoucích pracovníků státní správy aj.). Kniha získala "Cenu VŠE za prestižní publikaci" za rok 2001.
Vydání: 1.
Datum vydání: 2004
Počet stran: 704
Orientační cena: 740 Kc
ISBN: 80-7261-029-5
Vydavatel: Management Press
Více informací: www.mgmtpress.cz/kniha.php?id=125
<< předchozí stránka další stránka >>
Jste autorem knížky nebo jiné odborné publikace a nevidíte ji mezi zde uvedenými tituly? Napište nám.

leadership - management strategie - rozhodovací procesy organizace - změna - kultůra komunikace - marketing
přístupy & metody A-Z systémy & teorie A-Z modely & struktůry A-Z metody & způsoby A-Z
oceňování - rozhodování strategie - tvorba hodnot treasury - cash flow finance - řízení rizik
metody & ukazatele A-Z modely & způsoby A-Z přístupy & systémy A-Z metody & teorie A-Z

Podmínky provozu | © Copyright 2005-2012 Středoevropské centrum pro finance a management | Mapa stránek
Reklama
Středoevropské centrum pro finance a management - Svět oveřené vzdělanosti - Klikňete zde a dozvíte se více
Nejčtenější články
Magický trojúhelník: veřejné finance, nezaměstnanost, inflace Profiskálně orientovaní ekonomové jsou často přesvědčeni, že zvýšením státních nebo veřejných výdajů je možné...
(Přečteno: 22132x)
Konec amerického dolaru jako nadnárodní měny? Budoucí vývoj dolaru a zprostředkovaně eura závisí především na ekonomických ukazatelích americké a evropské e...
(Přečteno: 19758x)
Působnost zákona Sarbanes-Oxley za hranicemi USA Zákony Sarbanes-Oxley a Securities Exchange Act se vztahují primárně na americké společnosti, ale díky mezinár...
(Přečteno: 18684x)
Po Enronu nový skandál, ale s jiným koncem Když partneři daňových oddělení společnosti KPMG nabízeli svým klientům produkty, jejichž záměrem bylo snížení...
(Přečteno: 16801x)
Sarbanes-Oxley: Sladké plody za mnoho peněz Nejedna firma přišla na to, že požadavky zákona Sarbanes-Oxley přispívají ke zvýšení efektivity podnikání. Na...
(Přečteno: 14827x)
Anketa
Doporučené www stránky
Nejčtenější pojmy
z financí a managementu
SWOT analýza SWOT je typ strategické analýzy stavu firmy, podniku či orga...
(Přečteno: 143652x)
Zrušení, likvidace, zánik společnosti Zrušení a zánik společnosti se řídí v České republice zákonem 51...
(Přečteno: 129118x)
Definice cíle SMART (Project Management) SMART je souhrn pravidel, která pomáhají především v r...
(Přečteno: 106486x)
Lorenzova křivka Lorenzova křivka, nebo anglicky Lorenz Curve (LC), je grafické znáz...
(Přečteno: 76738x)
Giniho koeficient Giniho koeficient, sestrojený italským statistikem Coradem Gini v r...
(Přečteno: 75800x)
Nejsledovanější knihy
Ekonomie
Holman Robert
(Sledovanost: 175)
Introduction to Financial Accounting
Charles T. Horngren, Gary L. Sundem, John A. Elliott, Donna Philbrick
(Sledovanost: 168)
Marketing
Boučková Jana, a kol.
(Sledovanost: 168)
Corporate Finance
Stephen A. Ross, Randolph W Westerfield, Jeffrey Jaffe
(Sledovanost: 162)
(Sledovanost: 162)

.