<< předchozí stránka
další stránka >>
<< předchozí stránka
další stránka >>
80% z Vás doporučuje |
|
20% z Vás nedoporučuje |
|
(celkem hlasů: 158) |
Marketingové řízení malých a středních podniků
Autor: | K. Havlíček, M. Kašík |
Popis nebo abstrakt: | Nový svazek edice "Malé a střední podnikání" ukazuje možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední podnik působící v oblasti výroby. |
Vydání: | 1. |
Datum vydání: | 2004 |
Počet stran: | 172 |
Orientační cena: | 260 Kc |
ISBN: | 80-7261-120-8 |
Vydavatel: | Management Press |
Více informací: | www.mgmtpress.cz/kniha.php?id=197 |
77% z Vás doporučuje |
|
23% z Vás nedoporučuje |
|
(celkem hlasů: 155) |
Management
Autor: | Jaromír Veber a kol. |
Popis nebo abstrakt: | Obsáhlé dílo přináší celistvý pohled na tradiční témata managementu a zároveň citlivě zachycuje témata nová - nové přístupy, nové myšlenkové výboje, názory a zkušenosti, které jsou relevantní pro další rozvoj jak teorie, tak i praxe managementu. Kniha je nejen první komplexní domácí vysokoškolskou učebnicí managementu, ale je zpracována i vzhledem k potřebám pracovníků praxe a jejich dalšího kvalifikačního rozvoje (podnikových manažerů, manažerů neziskových organizací, vedoucích pracovníků státní správy aj.). Kniha získala "Cenu VŠE za prestižní publikaci" za rok 2001. |
Vydání: | 1. |
Datum vydání: | 2004 |
Počet stran: | 704 |
Orientační cena: | 740 Kc |
ISBN: | 80-7261-029-5 |
Vydavatel: | Management Press |
Více informací: | www.mgmtpress.cz/kniha.php?id=125 |
79% z Vás doporučuje |
|
21% z Vás nedoporučuje |
|
(celkem hlasů: 154) |
Essentials of Financial Analysis
Autor: | George T. Friedlob a kol. |
Popis nebo abstrakt: | An easy-to-use guide to financial analysis
Essentials of Financial Analysis shows how to analyze a company as a prospective investment. This one-stop resource includes a basic introduction to accounting; shows how to use ratio analysis to evaluate a company's profit, liquidity, and solvency; and provides actual financial statements of a variety of companies as illustrations. Back Cover Copy Processes and methods of financial statement analysis Framework for evaluating a company’s "quality of earnings" Identifies potential problem areas that need to be investigated Analytical tools and techniques to meet the objectives of different user groups Essentials of Financial Analysis Full of valuable tips, techniques, illustrative real-world examples, exhibits, and best practices, this handy and concise paperback will help you stay up to date on the newest thinking, strategies, developments, and technologies in financial analysis. "Essentials of Financial Analysis is a concise guide with the necessary resource base for improved client selection by any professional whose practice is outside the field of financial analysis. I wish that Essentials of Financial Analysis had been available to me twenty-seven years ago when I formed an engineering firm. Its use is highly recommended." –A. Ray Howland, PE, President, The Howland Company, Inc. "Drs. Friedlob and Schleifer have provided an outstanding guide to analyzing financial statements. Their insights and analysis techniques will be useful to the financial community. They have provided analysts with a road map to financial enlightenment." –E. Lewis Bryan, DBA, CPA, Visiting Professor of Accounting Suffolk University, Boston, Massachusetts |
Vydání: | 1. |
Datum vydání: | 11/2002 |
Počet stran: | 288 |
Orientační cena: | zde |
ISBN: | 04-7122-830-3 |
Vydavatel: | Wiley |
Více informací: | www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0471228303 |
Co by Vás ješte tak asi mohlo zajímat?
Co by Vás ješte tak asi mohlo zajímat?
leadership - management | strategie - rozhodovací procesy | organizace - změna - kultůra | komunikace - marketing |
přístupy & metody A-Z | systémy & teorie A-Z | modely & struktůry A-Z | metody & způsoby A-Z |
oceňování - rozhodování | strategie - tvorba hodnot | treasury - cash flow | finance - řízení rizik |
metody & ukazatele A-Z | modely & způsoby A-Z | přístupy & systémy A-Z | metody & teorie A-Z |
Reklama
Nejčtenější články
Magický trojúhelník: veřejné finance, nezaměstnanost, inflace
Profiskálně orientovaní ekonomové jsou často přesvědčeni, že zvýšením státních nebo veřejných výdajů je možné...
(Přečteno: 22132x)
Konec amerického dolaru jako nadnárodní měny?
Budoucí vývoj dolaru a zprostředkovaně eura závisí především na ekonomických ukazatelích americké a evropské e...
(Přečteno: 19758x)
Působnost zákona Sarbanes-Oxley za hranicemi USA
Zákony Sarbanes-Oxley a Securities Exchange Act se vztahují primárně na americké společnosti, ale díky mezinár...
(Přečteno: 18683x)
Po Enronu nový skandál, ale s jiným koncem
Když partneři daňových oddělení společnosti KPMG nabízeli svým klientům produkty, jejichž záměrem bylo snížení...
(Přečteno: 16801x)
Sarbanes-Oxley: Sladké plody za mnoho peněz
Nejedna firma přišla na to, že požadavky zákona Sarbanes-Oxley přispívají ke zvýšení efektivity podnikání. Na...
(Přečteno: 14827x)
Anketa
Doporučené www stránky
Nejčtenější pojmy
z financí a managementu
z financí a managementu
SWOT analýza
SWOT je typ strategické analýzy stavu firmy, podniku či orga...
(Přečteno: 143651x)
Zrušení, likvidace, zánik společnosti
Zrušení a zánik společnosti se řídí v České republice zákonem 51...
(Přečteno: 129118x)
Definice cíle SMART (Project Management)
SMART je souhrn pravidel, která pomáhají především v r...
(Přečteno: 106486x)
Lorenzova křivka
Lorenzova křivka, nebo anglicky Lorenz Curve (LC), je grafické znáz...
(Přečteno: 76736x)
Giniho koeficient
Giniho koeficient, sestrojený italským statistikem Coradem Gini v r...
(Přečteno: 75798x)
Nejsledovanější knihy
Ekonomie
Holman Robert
Holman Robert
(Sledovanost: 175)
Introduction to Financial Accounting
Charles T. Horngren, Gary L. Sundem, John A. Elliott, Donna Philbrick
Charles T. Horngren, Gary L. Sundem, John A. Elliott, Donna Philbrick
(Sledovanost: 168)
Marketing
Boučková Jana, a kol.
Boučková Jana, a kol.
(Sledovanost: 168)
Corporate Finance
Stephen A. Ross, Randolph W Westerfield, Jeffrey Jaffe
Stephen A. Ross, Randolph W Westerfield, Jeffrey Jaffe
(Sledovanost: 162)
Financial Accounting : Introduction to Concepts, Methods and Uses
Clyde P. Stickney, Roman L. Weil
Clyde P. Stickney, Roman L. Weil
(Sledovanost: 162)