Středoevropské centrum pro finance a management

<< předchozí stránka další stránka >>
K. Havlíček, M. Kašík: Marketingové řízení malých a středních podniků
Knihu hodnotím pozitivně a doporučuji ke koupi 80% z Vás
doporučuje
Knihu hodnotím negativně a nedoporučuji ke koupi 20% z Vás
nedoporučuje
(celkem hlasů: 158)

Marketingové řízení malých a středních podniků

Autor: K. Havlíček, M. Kašík
Popis nebo abstrakt: Nový svazek edice "Malé a střední podnikání" ukazuje možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední podnik působící v oblasti výroby.
Vydání: 1.
Datum vydání: 2004
Počet stran: 172
Orientační cena: 260 Kc
ISBN: 80-7261-120-8
Vydavatel: Management Press
Více informací: www.mgmtpress.cz/kniha.php?id=197
Jaromír Veber a kol.: Management
Knihu hodnotím pozitivně a doporučuji ke koupi 77% z Vás
doporučuje
Knihu hodnotím negativně a nedoporučuji ke koupi 23% z Vás
nedoporučuje
(celkem hlasů: 155)

Management

Autor: Jaromír Veber a kol.
Popis nebo abstrakt: Obsáhlé dílo přináší celistvý pohled na tradiční témata managementu a zároveň citlivě zachycuje témata nová - nové přístupy, nové myšlenkové výboje, názory a zkušenosti, které jsou relevantní pro další rozvoj jak teorie, tak i praxe managementu. Kniha je nejen první komplexní domácí vysokoškolskou učebnicí managementu, ale je zpracována i vzhledem k potřebám pracovníků praxe a jejich dalšího kvalifikačního rozvoje (podnikových manažerů, manažerů neziskových organizací, vedoucích pracovníků státní správy aj.). Kniha získala "Cenu VŠE za prestižní publikaci" za rok 2001.
Vydání: 1.
Datum vydání: 2004
Počet stran: 704
Orientační cena: 740 Kc
ISBN: 80-7261-029-5
Vydavatel: Management Press
Více informací: www.mgmtpress.cz/kniha.php?id=125
George T. Friedlob a kol.: Essentials of Financial Analysis
Knihu hodnotím pozitivně a doporučuji ke koupi 79% z Vás
doporučuje
Knihu hodnotím negativně a nedoporučuji ke koupi 21% z Vás
nedoporučuje
(celkem hlasů: 154)

Essentials of Financial Analysis

Autor: George T. Friedlob a kol.
Popis nebo abstrakt: An easy-to-use guide to financial analysis

Essentials of Financial Analysis shows how to analyze a company as a prospective investment. This one-stop resource includes a basic introduction to accounting; shows how to use ratio analysis to evaluate a company's profit, liquidity, and solvency; and provides actual financial statements of a variety of companies as illustrations.

Back Cover Copy

Processes and methods of financial statement analysis
Framework for evaluating a company’s "quality of earnings"
Identifies potential problem areas that need to be investigated
Analytical tools and techniques to meet the objectives of different user groups
Essentials of Financial Analysis


Full of valuable tips, techniques, illustrative real-world examples, exhibits, and best practices, this handy and concise paperback will help you stay up to date on the newest thinking, strategies, developments, and technologies in financial analysis.

"Essentials of Financial Analysis is a concise guide with the necessary resource base for improved client selection by any professional whose practice is outside the field of financial analysis. I wish that Essentials of Financial Analysis had been available to me twenty-seven years ago when I formed an engineering firm. Its use is highly recommended."
–A. Ray Howland, PE, President, The Howland Company, Inc.

"Drs. Friedlob and Schleifer have provided an outstanding guide to analyzing financial statements. Their insights and analysis techniques will be useful to the financial community. They have provided analysts with a road map to financial enlightenment."
–E. Lewis Bryan, DBA, CPA, Visiting Professor of Accounting
Suffolk University, Boston, Massachusetts
Vydání: 1.
Datum vydání: 11/2002
Počet stran: 288
Orientační cena: zde
ISBN: 04-7122-830-3
Vydavatel: Wiley
Více informací: www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0471228303
<< předchozí stránka další stránka >>
Jste autorem knížky nebo jiné odborné publikace a nevidíte ji mezi zde uvedenými tituly? Napište nám.

leadership - management strategie - rozhodovací procesy organizace - změna - kultůra komunikace - marketing
přístupy & metody A-Z systémy & teorie A-Z modely & struktůry A-Z metody & způsoby A-Z
oceňování - rozhodování strategie - tvorba hodnot treasury - cash flow finance - řízení rizik
metody & ukazatele A-Z modely & způsoby A-Z přístupy & systémy A-Z metody & teorie A-Z

Podmínky provozu | © Copyright 2005-2012 Středoevropské centrum pro finance a management | Mapa stránek
Reklama
Středoevropské centrum pro finance a management - Svět oveřené vzdělanosti - Klikňete zde a dozvíte se více
Nejčtenější články
Magický trojúhelník: veřejné finance, nezaměstnanost, inflace Profiskálně orientovaní ekonomové jsou často přesvědčeni, že zvýšením státních nebo veřejných výdajů je možné...
(Přečteno: 22132x)
Konec amerického dolaru jako nadnárodní měny? Budoucí vývoj dolaru a zprostředkovaně eura závisí především na ekonomických ukazatelích americké a evropské e...
(Přečteno: 19758x)
Působnost zákona Sarbanes-Oxley za hranicemi USA Zákony Sarbanes-Oxley a Securities Exchange Act se vztahují primárně na americké společnosti, ale díky mezinár...
(Přečteno: 18683x)
Po Enronu nový skandál, ale s jiným koncem Když partneři daňových oddělení společnosti KPMG nabízeli svým klientům produkty, jejichž záměrem bylo snížení...
(Přečteno: 16801x)
Sarbanes-Oxley: Sladké plody za mnoho peněz Nejedna firma přišla na to, že požadavky zákona Sarbanes-Oxley přispívají ke zvýšení efektivity podnikání. Na...
(Přečteno: 14827x)
Anketa
Doporučené www stránky
Nejčtenější pojmy
z financí a managementu
SWOT analýza SWOT je typ strategické analýzy stavu firmy, podniku či orga...
(Přečteno: 143651x)
Zrušení, likvidace, zánik společnosti Zrušení a zánik společnosti se řídí v České republice zákonem 51...
(Přečteno: 129118x)
Definice cíle SMART (Project Management) SMART je souhrn pravidel, která pomáhají především v r...
(Přečteno: 106486x)
Lorenzova křivka Lorenzova křivka, nebo anglicky Lorenz Curve (LC), je grafické znáz...
(Přečteno: 76736x)
Giniho koeficient Giniho koeficient, sestrojený italským statistikem Coradem Gini v r...
(Přečteno: 75798x)
Nejsledovanější knihy
Ekonomie
Holman Robert
(Sledovanost: 175)
Introduction to Financial Accounting
Charles T. Horngren, Gary L. Sundem, John A. Elliott, Donna Philbrick
(Sledovanost: 168)
Marketing
Boučková Jana, a kol.
(Sledovanost: 168)
Corporate Finance
Stephen A. Ross, Randolph W Westerfield, Jeffrey Jaffe
(Sledovanost: 162)
(Sledovanost: 162)

.