Středoevropské centrum pro finance a management

<< předchozí stránka další stránka >>
Holman Robert: Ekonomie
Knihu hodnotím pozitivně a doporučuji ke koupi 69% z Vás
doporučuje
Knihu hodnotím negativně a nedoporučuji ke koupi 31% z Vás
nedoporučuje
(celkem hlasů: 105)

Ekonomie

Autor: Holman Robert
Popis nebo abstrakt: Učebnice obsahuje komplexní výklad mikroekonomie a makroekonomie s aplikací na českou realitu a hospodářskou politiku. Nosným prvkem výkladu je příklad. Příklady a aplikace tvoří polovinu textu knihy, což je u podobných učebnic ojedinělé. Text je bohatě doplněn grafy a tabulkami. V závěru každé kapitoly naleznete shrnutí daného problému a přehled klíčových pojmů. Nechybí ani otázky a příklady k řešení, které čtenáři umožní aplikovat ekonomii na otázky každodenního života. Publikace obsahuje rovněž slovník základních pojmů.
Vydání: 3. aktualizované
Datum vydání: 10/2002
Počet stran: 736
Orientační cena: 750 Kc
ISBN: 80-7179-681-6
Vydavatel: Nakladatelství C. H. Beck
Více informací: www.beck.cz
Slaný Antonín, a kol.: Makroekonomická analýza a hospodářská politika
Knihu hodnotím pozitivně a doporučuji ke koupi 68% z Vás
doporučuje
Knihu hodnotím negativně a nedoporučuji ke koupi 32% z Vás
nedoporučuje
(celkem hlasů: 84)

Makroekonomická analýza a hospodářská politika

Autor: Slaný Antonín, a kol.
Popis nebo abstrakt: Učebnice podává ucelený pohled na základní teoretické a praktické otázky hospodářské politiky. Na výklad základních makroekonomických charakteristik a jejich souvislostí navazuje vysvětlení základních teoretických i praktických otázek hospodářské politiky a hospodářko-politického rozhodování. Autoři se zabývají rovněž analýzou základních oblastí makroekonomické a mikroekonomické hospodářské politiky, a to v souvislostech s probíhajícími integračními procesy. Závěrečné části učebnice jsou věnovány hlavním aspektům vývoje praktické hospodářské politiky v posledních desetiletích a procesu transformace české ekonomiky.
Vydání: 1.
Datum vydání: 02/2003
Počet stran: 392
Orientační cena: 550 Kc
ISBN: 80-7179-738-3
Vydavatel: Nakladatelství C. H. Beck
Více informací: www.beck.cz
Boučková Jana, a kol.: Marketing
Knihu hodnotím pozitivně a doporučuji ke koupi 64% z Vás
doporučuje
Knihu hodnotím negativně a nedoporučuji ke koupi 36% z Vás
nedoporučuje
(celkem hlasů: 96)

Marketing

Autor: Boučková Jana, a kol.
Popis nebo abstrakt: V první kapitole je vysvětlen pojem marketing, klasická marketinková koncepce, její prvky a vztahy mezi nimi. Druhá kapitola je zaměřena na strategické marketingové řízení. Obsahem dalších kapitol je proto marketingový výzkum, marketingový informační systém, marketingové prostředí, kupní chování zákazníků a segmentace trhu. Závěrečné kapitoly poukazují na to, jak lze marketing aplikovat v konkrétních oblastech a jaké moderní trendy se v něm prosazují. Základní principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele.
Vydání: 1.
Datum vydání: 05/2003
Počet stran: 449
Orientační cena: 570 Kc
ISBN: 80-7179-577-1
Vydavatel: Nakladatelství C. H. Beck
Více informací: www.beck.cz
<< předchozí stránka další stránka >>
Jste autorem knížky nebo jiné odborné publikace a nevidíte ji mezi zde uvedenými tituly? Napište nám.

leadership - management strategie - rozhodovací procesy organizace - změna - kultůra komunikace - marketing
přístupy & metody A-Z systémy & teorie A-Z modely & struktůry A-Z metody & způsoby A-Z
oceňování - rozhodování strategie - tvorba hodnot treasury - cash flow finance - řízení rizik
metody & ukazatele A-Z modely & způsoby A-Z přístupy & systémy A-Z metody & teorie A-Z

Podmínky provozu | © Copyright 2005-2012 Středoevropské centrum pro finance a management | Mapa stránek
Reklama
Středoevropské centrum pro finance a management - Svět oveřené vzdělanosti - Klikňete zde a dozvíte se více
Nejčtenější články
Magický trojúhelník: veřejné finance, nezaměstnanost, inflace Profiskálně orientovaní ekonomové jsou často přesvědčeni, že zvýšením státních nebo veřejných výdajů je možné...
(Přečteno: 15145x)
Konec amerického dolaru jako nadnárodní měny? Budoucí vývoj dolaru a zprostředkovaně eura závisí především na ekonomických ukazatelích americké a evropské e...
(Přečteno: 13449x)
Po Enronu nový skandál, ale s jiným koncem Když partneři daňových oddělení společnosti KPMG nabízeli svým klientům produkty, jejichž záměrem bylo snížení...
(Přečteno: 10532x)
Působnost zákona Sarbanes-Oxley za hranicemi USA Zákony Sarbanes-Oxley a Securities Exchange Act se vztahují primárně na americké společnosti, ale díky mezinár...
(Přečteno: 10392x)
Sarbanes-Oxley: Sladké plody za mnoho peněz Nejedna firma přišla na to, že požadavky zákona Sarbanes-Oxley přispívají ke zvýšení efektivity podnikání. Na...
(Přečteno: 8259x)
Anketa
Doporučené www stránky
Nejčtenější pojmy
z financí a managementu
SWOT analýza SWOT je typ strategické analýzy stavu firmy, podniku či orga...
(Přečteno: 127133x)
Zrušení, likvidace, zánik společnosti Zrušení a zánik společnosti se řídí v České republice zákonem 51...
(Přečteno: 103222x)
Definice cíle SMART (Project Management) SMART je souhrn pravidel, která pomáhají především v r...
(Přečteno: 88596x)
Balanced ScoreCard Balanced ScoreCard, strategický integrovaný systém měření a říze...
(Přečteno: 53867x)
Giniho koeficient Giniho koeficient, sestrojený italským statistikem Coradem Gini v r...
(Přečteno: 53378x)
Nejsledovanější knihy
Ekonomie
Holman Robert
(Sledovanost: 105)
Introduction to Financial Accounting
Charles T. Horngren, Gary L. Sundem, John A. Elliott, Donna Philbrick
(Sledovanost: 96)
Marketing
Boučková Jana, a kol.
(Sledovanost: 96)
(Sledovanost: 94)
(Sledovanost: 93)

.