´╗┐
Středoevropské centrum pro finance a management
´╗┐
<< předchozí stránka další stránka >>
Holman Robert: Ekonomie
Knihu hodnotím pozitivně a doporučuji ke koupi 69% z Vás
doporučuje
Knihu hodnotím negativně a nedoporučuji ke koupi 31% z Vás
nedoporučuje
(celkem hlasů: 107)

Ekonomie

Autor: Holman Robert
Popis nebo abstrakt: U─Źebnice obsahuje komplexn├ş v├Żklad mikroekonomie a makroekonomie s aplikac├ş na ─Źeskou realitu a hospod├í┼Öskou politiku. Nosn├Żm prvkem v├Żkladu je p┼Ö├şklad. P┼Ö├şklady a aplikace tvo┼Ö├ş polovinu textu knihy, co┼ż je u podobn├Żch u─Źebnic ojedin─Ťl├ę. Text je bohat─Ť dopln─Ťn grafy a tabulkami. V z├ív─Ťru ka┼żd├ę kapitoly naleznete shrnut├ş dan├ęho probl├ęmu a p┼Öehled kl├ş─Źov├Żch pojm┼». Nechyb├ş ani ot├ízky a p┼Ö├şklady k ┼Öe┼íen├ş, kter├ę ─Źten├í┼Öi umo┼żn├ş aplikovat ekonomii na ot├ízky ka┼żdodenn├şho ┼żivota. Publikace obsahuje rovn─Ť┼ż slovn├şk z├íkladn├şch pojm┼».
Vydání: 3. aktualizovan├ę
Datum vydání: 10/2002
Počet stran: 736
Orientační cena: 750 Kc
ISBN: 80-7179-681-6
Vydavatel: Nakladatelstv├ş C. H. Beck
Více informací: www.beck.cz
Slan├Ż Anton├şn, a kol.: Makroekonomick├í anal├Żza a hospod├í┼Ösk├í politika
Knihu hodnotím pozitivně a doporučuji ke koupi 69% z Vás
doporučuje
Knihu hodnotím negativně a nedoporučuji ke koupi 31% z Vás
nedoporučuje
(celkem hlasů: 86)

Makroekonomick├í anal├Żza a hospod├í┼Ösk├í politika

Autor: Slan├Ż Anton├şn, a kol.
Popis nebo abstrakt: U─Źebnice pod├ív├í ucelen├Ż pohled na z├íkladn├ş teoretick├ę a praktick├ę ot├ízky hospod├í┼Ösk├ę politiky. Na v├Żklad z├íkladn├şch makroekonomick├Żch charakteristik a jejich souvislost├ş navazuje vysv─Ťtlen├ş z├íkladn├şch teoretick├Żch i praktick├Żch ot├ízek hospod├í┼Ösk├ę politiky a hospod├í┼Öko-politick├ęho rozhodov├ín├ş. Auto┼Öi se zab├Żvaj├ş rovn─Ť┼ż anal├Żzou z├íkladn├şch oblast├ş makroekonomick├ę a mikroekonomick├ę hospod├í┼Ösk├ę politiky, a to v souvislostech s prob├şhaj├şc├şmi integra─Źn├şmi procesy. Z├ív─Ťre─Źn├ę ─Ź├ísti u─Źebnice jsou v─Ťnov├íny hlavn├şm aspekt┼»m v├Żvoje praktick├ę hospod├í┼Ösk├ę politiky v posledn├şch desetilet├şch a procesu transformace ─Źesk├ę ekonomiky.
Vydání: 1.
Datum vydání: 02/2003
Počet stran: 392
Orientační cena: 550 Kc
ISBN: 80-7179-738-3
Vydavatel: Nakladatelstv├ş C. H. Beck
Více informací: www.beck.cz
Bou─Źkov├í Jana, a kol.: Marketing
Knihu hodnotím pozitivně a doporučuji ke koupi 64% z Vás
doporučuje
Knihu hodnotím negativně a nedoporučuji ke koupi 36% z Vás
nedoporučuje
(celkem hlasů: 98)

Marketing

Autor: Bou─Źkov├í Jana, a kol.
Popis nebo abstrakt: V prvn├ş kapitole je vysv─Ťtlen pojem marketing, klasick├í marketinkov├í koncepce, jej├ş prvky a vztahy mezi nimi. Druh├í kapitola je zam─Ť┼Öena na strategick├ę marketingov├ę ┼Ö├şzen├ş. Obsahem dal┼í├şch kapitol je proto marketingov├Ż v├Żzkum, marketingov├Ż informa─Źn├ş syst├ęm, marketingov├ę prost┼Öed├ş, kupn├ş chov├ín├ş z├íkazn├şk┼» a segmentace trhu. Z├ív─Ťre─Źn├ę kapitoly poukazuj├ş na to, jak lze marketing aplikovat v konkr├ętn├şch oblastech a jak├ę modern├ş trendy se v n─Ťm prosazuj├ş. Z├íkladn├ş principy a metody marketingu jsou aplikov├íny na ─Źesk├ę ekonomick├ę prost┼Öed├ş a reaguj├ş na psychologii ─Źesk├ęho spot┼Öebitele.
Vydání: 1.
Datum vydání: 05/2003
Počet stran: 449
Orientační cena: 570 Kc
ISBN: 80-7179-577-1
Vydavatel: Nakladatelstv├ş C. H. Beck
Více informací: www.beck.cz
<< předchozí stránka další stránka >>
Jste autorem knížky nebo jiné odborné publikace a nevidíte ji mezi zde uvedenými tituly? Napište nám.

leadership - management strategie - rozhodovac├ş procesy organizace - zm─Ťna - kult┼»ra komunikace - marketing
p┼Ö├şstupy & metody A-Z syst├ęmy & teorie A-Z modely & strukt┼»ry A-Z metody & zp┼»soby A-Z
oce┼łov├ín├ş - rozhodov├ín├ş strategie - tvorba hodnot treasury - cash flow finance - ┼Ö├şzen├ş rizik
metody & ukazatele A-Z modely & zp┼»soby A-Z p┼Ö├şstupy & syst├ęmy A-Z metody & teorie A-Z

Podm├şnky provozu | ┬ę Copyright 2005-2012 St┼Öedoevropsk├ę centrum pro finance a management | Mapa str├ínek
Reklama
Reklama Ilist.cz
Nej─Źten─Ťj┼í├ş ─Źl├ínky
Magick├Ż troj├║heln├şk: ve┼Öejn├ę finance, nezam─Ťstnanost, inflace Profisk├íln─Ť orientovan├ş ekonomov├ę jsou ─Źasto p┼Öesv─Ťd─Źeni, ┼że zv├Ż┼íen├şm st├ítn├şch nebo ve┼Öejn├Żch v├Żdaj┼» je mo┼żn├ę...
(P┼Öe─Źteno: 15279x)
Konec americk├ęho dolaru jako nadn├írodn├ş m─Ťny? Budouc├ş v├Żvoj dolaru a zprost┼Öedkovan─Ť eura z├ívis├ş p┼Öedev┼í├şm na ekonomick├Żch ukazatel├şch americk├ę a evropsk├ę e...
(P┼Öe─Źteno: 13533x)
Po Enronu nov├Ż skand├íl, ale s jin├Żm koncem Kdy┼ż partne┼Öi da┼łov├Żch odd─Ťlen├ş spole─Źnosti KPMG nab├şzeli sv├Żm klient┼»m produkty, jejich┼ż z├ím─Ťrem bylo sn├ş┼żen├ş...
(P┼Öe─Źteno: 10669x)
P┼»sobnost z├íkona Sarbanes-Oxley za hranicemi USA Z├íkony Sarbanes-Oxley a Securities Exchange Act se vztahuj├ş prim├írn─Ť na americk├ę spole─Źnosti, ale d├şky mezin├ír...
(P┼Öe─Źteno: 10482x)
Sarbanes-Oxley: Sladk├ę plody za mnoho pen─Ťz Nejedna firma p┼Öi┼íla na to, ┼że po┼żadavky z├íkona Sarbanes-Oxley p┼Öisp├şvaj├ş ke zv├Ż┼íen├ş efektivity podnik├ín├ş. Na...
(P┼Öe─Źteno: 8351x)
Anketa
Doporu─Źen├ę www str├ínky
Nej─Źten─Ťj┼í├ş pojmy
z financ├ş a managementu
SWOT anal├Żza SWOT je typ strategick├ę anal├Żzy stavu firmy, podniku ─Źi orga...
(P┼Öe─Źteno: 127954x)
Zru┼íen├ş, likvidace, z├ínik spole─Źnosti Zru┼íen├ş a z├ínik spole─Źnosti se ┼Ö├şd├ş v ─îesk├ę republice z├íkonem 51...
(P┼Öe─Źteno: 105076x)
Definice c├şle SMART (Project Management) SMART je souhrn pravidel, kter├í pom├íhaj├ş p┼Öedev┼í├şm v r...
(P┼Öe─Źteno: 89806x)
Balanced ScoreCard Balanced ScoreCard, strategick├Ż integrovan├Ż syst├ęm m─Ť┼Öen├ş a ┼Ö├şze...
(P┼Öe─Źteno: 54730x)
Giniho koeficient Giniho koeficient, sestrojen├Ż italsk├Żm statistikem Coradem Gini v r...
(P┼Öe─Źteno: 54390x)
Nejsledovanější knihy
Ekonomie
Holman Robert
(Sledovanost: 107)
Introduction to Financial Accounting
Charles T. Horngren, Gary L. Sundem, John A. Elliott, Donna Philbrick
(Sledovanost: 98)
Marketing
Bou─Źkov├í Jana, a kol.
(Sledovanost: 98)
(Sledovanost: 96)
(Sledovanost: 95)

.