´╗┐
Středoevropské centrum pro finance a management
´╗┐
<< předchozí stránka další stránka >>
Ciaran Walsh: Key Management Ratios: Master the Management Metrics that Drive and Control Your Business
Knihu hodnotím pozitivně a doporučuji ke koupi 64% z Vás
doporučuje
Knihu hodnotím negativně a nedoporučuji ke koupi 36% z Vás
nedoporučuje
(celkem hlasů: 90)

Key Management Ratios: Master the Management Metrics that Drive and Control Your Business

Autor: Ciaran Walsh
Popis nebo abstrakt: Business ratios are the guiding stars by which you steer your company's course; they provide your targets and your standards; they direct you towards the best long-term strategies as well as the smartest short-term solutions. You can't afford to leave them to the accountants. In Key Management Ratios, Third Edition, top financial educator Cieran Walsh teaches you everything you need to knowabout ratios to manage your business far more effectively. This book's thoroughly updated coverage includes: financial statements, balance sheets, and P&Ls; measures and drivers of operating performance; corporate liquidity, financial strength, and cash flow; determinants of corporate value; cost,volume, and price relationships; investment ratios, acquisition analysis, and Shareholder Value-Added (SVA). Simply put, Cieran Walsh enables you to link your company's financial fundamentals to its day-to-day operations--so you can make smarter decisions based on better information.
Vydání: 3.
Datum vydání: 7/2004
Počet stran: 400
Orientační cena: 625 Kc
ISBN: 02-7366-345-3
Vydavatel: Financial Times Prentice Hall
Více informací: www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0273663453
K. Havl├ş─Źek, M. Ka┼í├şk: Marketingov├ę ┼Ö├şzen├ş mal├Żch a st┼Öedn├şch podnik┼»
Knihu hodnotím pozitivně a doporučuji ke koupi 69% z Vás
doporučuje
Knihu hodnotím negativně a nedoporučuji ke koupi 31% z Vás
nedoporučuje
(celkem hlasů: 90)

Marketingov├ę ┼Ö├şzen├ş mal├Żch a st┼Öedn├şch podnik┼»

Autor: K. Havl├ş─Źek, M. Ka┼í├şk
Popis nebo abstrakt: Nov├Ż svazek edice "Mal├ę a st┼Öedn├ş podnik├ín├ş" ukazuje mo┼żnosti marketingov├ęho ┼Ö├şzen├ş mal├Żch a st┼Öedn├şch podnik┼», od volby produktov├Żch skupin p┼Öes ur─Źen├ş cenov├ę strategie, distribu─Źn├şch cest a┼ż po volbu optim├íln├ş komunika─Źn├ş strategie. Pozornost je v─Ťnov├ína tak├ę v├Żzkumu trhu a marketingov├ęmu pl├ínov├ín├ş, vztah┼»m obchodn├şch a marketingov├Żch ─Źinnost├ş, obchodn├şmu pl├ínu a ┼Ö├şzen├ş vztahu se z├íkazn├şky. P┼Ö├şloha knihy p┼Öin├í┼í├ş praktick├Ż p┼Ö├şklad zpracov├ín├ş marketingov├ęho a obchodn├şho pl├ínu pro mal├Ż/st┼Öedn├ş podnik p┼»sob├şc├ş v oblasti v├Żroby.
Vydání: 1.
Datum vydání: 2004
Počet stran: 172
Orientační cena: 260 Kc
ISBN: 80-7261-120-8
Vydavatel: Management Press
Více informací: www.mgmtpress.cz/kniha.php?id=197
Jarom├şr Veber a kol.: Management
Knihu hodnotím pozitivně a doporučuji ke koupi 65% z Vás
doporučuje
Knihu hodnotím negativně a nedoporučuji ke koupi 35% z Vás
nedoporučuje
(celkem hlasů: 86)

Management

Autor: Jarom├şr Veber a kol.
Popis nebo abstrakt: Obs├íhl├ę d├şlo p┼Öin├í┼í├ş celistv├Ż pohled na tradi─Źn├ş t├ęmata managementu a z├írove┼ł citliv─Ť zachycuje t├ęmata nov├í - nov├ę p┼Ö├şstupy, nov├ę my┼ílenkov├ę v├Żboje, n├ízory a zku┼íenosti, kter├ę jsou relevantn├ş pro dal┼í├ş rozvoj jak teorie, tak i praxe managementu. Kniha je nejen prvn├ş komplexn├ş dom├íc├ş vysoko┼íkolskou u─Źebnic├ş managementu, ale je zpracov├ína i vzhledem k pot┼Öeb├ím pracovn├şk┼» praxe a jejich dal┼í├şho kvalifika─Źn├şho rozvoje (podnikov├Żch mana┼żer┼», mana┼żer┼» neziskov├Żch organizac├ş, vedouc├şch pracovn├şk┼» st├ítn├ş spr├ívy aj.). Kniha z├şskala "Cenu V┼áE za presti┼żn├ş publikaci" za rok 2001.
Vydání: 1.
Datum vydání: 2004
Počet stran: 704
Orientační cena: 740 Kc
ISBN: 80-7261-029-5
Vydavatel: Management Press
Více informací: www.mgmtpress.cz/kniha.php?id=125
<< předchozí stránka další stránka >>
Jste autorem knížky nebo jiné odborné publikace a nevidíte ji mezi zde uvedenými tituly? Napište nám.

leadership - management strategie - rozhodovac├ş procesy organizace - zm─Ťna - kult┼»ra komunikace - marketing
p┼Ö├şstupy & metody A-Z syst├ęmy & teorie A-Z modely & strukt┼»ry A-Z metody & zp┼»soby A-Z
oce┼łov├ín├ş - rozhodov├ín├ş strategie - tvorba hodnot treasury - cash flow finance - ┼Ö├şzen├ş rizik
metody & ukazatele A-Z modely & zp┼»soby A-Z p┼Ö├şstupy & syst├ęmy A-Z metody & teorie A-Z

Podm├şnky provozu | ┬ę Copyright 2005-2012 St┼Öedoevropsk├ę centrum pro finance a management | Mapa str├ínek
Reklama
Reklama Ilist.cz
Nej─Źten─Ťj┼í├ş ─Źl├ínky
Magick├Ż troj├║heln├şk: ve┼Öejn├ę finance, nezam─Ťstnanost, inflace Profisk├íln─Ť orientovan├ş ekonomov├ę jsou ─Źasto p┼Öesv─Ťd─Źeni, ┼że zv├Ż┼íen├şm st├ítn├şch nebo ve┼Öejn├Żch v├Żdaj┼» je mo┼żn├ę...
(P┼Öe─Źteno: 15111x)
Konec americk├ęho dolaru jako nadn├írodn├ş m─Ťny? Budouc├ş v├Żvoj dolaru a zprost┼Öedkovan─Ť eura z├ívis├ş p┼Öedev┼í├şm na ekonomick├Żch ukazatel├şch americk├ę a evropsk├ę e...
(P┼Öe─Źteno: 13422x)
Po Enronu nov├Ż skand├íl, ale s jin├Żm koncem Kdy┼ż partne┼Öi da┼łov├Żch odd─Ťlen├ş spole─Źnosti KPMG nab├şzeli sv├Żm klient┼»m produkty, jejich┼ż z├ím─Ťrem bylo sn├ş┼żen├ş...
(P┼Öe─Źteno: 10473x)
P┼»sobnost z├íkona Sarbanes-Oxley za hranicemi USA Z├íkony Sarbanes-Oxley a Securities Exchange Act se vztahuj├ş prim├írn─Ť na americk├ę spole─Źnosti, ale d├şky mezin├ír...
(P┼Öe─Źteno: 10370x)
Sarbanes-Oxley: Sladk├ę plody za mnoho pen─Ťz Nejedna firma p┼Öi┼íla na to, ┼że po┼żadavky z├íkona Sarbanes-Oxley p┼Öisp├şvaj├ş ke zv├Ż┼íen├ş efektivity podnik├ín├ş. Na...
(P┼Öe─Źteno: 8234x)
Anketa
Doporu─Źen├ę www str├ínky
Nej─Źten─Ťj┼í├ş pojmy
z financ├ş a managementu
SWOT anal├Żza SWOT je typ strategick├ę anal├Żzy stavu firmy, podniku ─Źi orga...
(P┼Öe─Źteno: 126963x)
Zru┼íen├ş, likvidace, z├ínik spole─Źnosti Zru┼íen├ş a z├ínik spole─Źnosti se ┼Ö├şd├ş v ─îesk├ę republice z├íkonem 51...
(P┼Öe─Źteno: 102560x)
Definice c├şle SMART (Project Management) SMART je souhrn pravidel, kter├í pom├íhaj├ş p┼Öedev┼í├şm v r...
(P┼Öe─Źteno: 88410x)
Balanced ScoreCard Balanced ScoreCard, strategick├Ż integrovan├Ż syst├ęm m─Ť┼Öen├ş a ┼Ö├şze...
(P┼Öe─Źteno: 53694x)
Giniho koeficient Giniho koeficient, sestrojen├Ż italsk├Żm statistikem Coradem Gini v r...
(P┼Öe─Źteno: 53171x)
Nejsledovanější knihy
Ekonomie
Holman Robert
(Sledovanost: 104)
Introduction to Financial Accounting
Charles T. Horngren, Gary L. Sundem, John A. Elliott, Donna Philbrick
(Sledovanost: 95)
Marketing
Bou─Źkov├í Jana, a kol.
(Sledovanost: 95)
(Sledovanost: 93)
(Sledovanost: 92)

.